Makijaż na dzień z akcentem na dolnej powiece.


Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z dzienną propozycją mojego makijażu. 
W mocniejszej odsłonie, z akcentem na dolnej powiece. 

Zapraszam.


Po raz kolejny postanowiłam, że przygotuję dla was makijaż. 
Typowo spontaniczny. 
Bo mój dzienny makijaż. 

Oczywiście dodałam tutaj sztuczne rzęsy 
i zyskał on mocniejszy efekt. 

Mój makijaż dzienny to typowy nudny makijaż. 
Z akcentem na dolnej powiece.
Który cały ten makijaż ożywia. 

Kreska dodaje też fajnego efektu 
a jeżeli chcę by mój makijaż nabrał troszkę wieczorowego efektu. 
Doklejam sztuczne rzęsy. 

OCZY

ICONIC PRO 1 
O recenzji tego produktu możecie przeczytać TUTAJ
Cienie MUST, LUNA, FADE, DRAMA, AFLICTED
NEED, BREATHE
Dolna powieka : STAGE
Eyeliner: Essence + Duraline
Tusz: Yves Rocher Mascara Longueur 360 stopni. 
Rzęsy: Ardell Accent 315 black
Klej DUO

BRWI

Freedom w odcieniu Taupe


A wy piszcie jak Wam się podoba moja propozycja makijażu dziennego. 
W nieco wieczorowej odsłonie. 

Pozdrawiam i Całuję 



2 komentarze: