Makijaż w różu i złocie.


Witajcie! 

Dzisiaj kolejny CZAS NA MAKIJAŻ. 
Tak chyba nazwę serię z makijażami. 
Moje kochane dziewuszki. 
Dzisiaj zapraszam Was na makijaż z różem i złotem. 



Jak zwykle poniosło mnie z kolorem. 
Uwielbiam takie propozycje. 
Dlatego taką postanowiłam dla was przygotować. 

Kolejny raz zawirowały moim życiem kolory. 
Widzicie co robi ze mną lato?

Dzisiejsza moja propozycja dla Was to kolory różu złota 
do tego kreska i pięknie podkreślone rzęsy. 

Makijaż idealny na letnią imprezę ze znajomymi. 
Czy ogólnie jakiś wakacyjny makijaż. 

OCZY 

Sleek Candy 
Sleek Respect
MUA Poptastic
Pyłek MySecret Star Dust nr 4
Essence gel eyeliner nr 01 
Tusz Yves Rocher Mascara Longueur 360 stopni
Sztuczne rzęsy Ardell Accent 318  Black

BRWI

Freedom - Taupe  --> Więcej tutaj : KLIK
Catrice Eyebrow Filler - Żel do brwi 

Zdjęcia na blogu dodane są w formie Gifa. 
Więc myślę, że taka forma będzie fajniejsza niż normalny post. 
Zdjęć jest 5 i przewijają się co 5 sekund. 





Piszcie jak Wam się podoba moja propozycja makijażu z różem. 
Czy takie połączenie kolorystyczne przypadło Wam do gustu. 
I czy może chcecie więcej takich letnich propozycji. 

Piszcie również czy podoba wam się makijaż w formie gifa. 
Mi mega przypadło to do gustu. 

Oczywiście zachęcam do komentowania i do obserwowania mojego bloga! 

Pozdrawiam i Całuję


6 komentarzy:

  1. Makijaż, bardzo mi się podoba. Na letnie imprezy jest idealny , bo na pewno przyciągnie uwagę innych. A co go gifu. To świetny pomysł , nie trzeba przesuwać strony i przez chwilkę odpocząć nie trzymając myszki:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie http://angelikai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze makijaż przypadł do gustu. Co do gifu będę je częściej robila bo mi również ta forma przypadła do gustu. :)

      Usuń
  2. Żywe i letnie kolorki :D Świetne połączenie :) Uwielbiam kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń