All The Fun of the fair - Sleek


Witajcie
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją oraz przedstawieniem Wam pewnego produktu do makijażu. 
Nowości raczej na polskim rynku. 
Nigdy wcześniej tego produktu nie widziałam u nikogo na blogu czy na youtubie. 
Jedynie na zagranicznym Youtubie i na zagranicznych blogach. 

Jeżeli jesteście ciekawe nowości Firmy Sleek. 
To zapraszam do przeczytania posta. 



Oj tak popełniłam kolejne zakupy. 
Mój portfel płakał gdy widział.

Standardowo produkt ten zakupiłam TUTAJ
Link do paletki znajdziecie TUTAJ

W moje łapki wpadła nowość. 
Zakochałam się w tej paletce od pierwszego wejrzenia. 
Wystarczy, że tylko na nią spojrzałam. A już wiedziałam, że to będzie miłość do końca życia. 

Paletka, która jest idealna na lato. 
Piękna, delikatna, subtelna, kolorowa.
Kolory pastelowe zachowane w matowych i perłowych odcieniach
IDEALNA. 

Dodam też, że paletka ta jest edycją limitowaną.

Paletka przychodzi do nas zamknięta w kartonowym opakowaniu
Które swoją drogą jest piękne.


Ale przecież nie o kartoniku tutaj będziemy rozmawiać. 

Standardowo zacznę od samej paletki. 
Cienie znajdują się w czarnej eleganckiej kasetce. 
jak na sleeka przystało. 
W kasetce znajduje się duże lusterko. 
I dwustronna pacynka do nakładania cieni. 


Paletka w kolorystyce jest idealna. 

Szczerze? Aż nie wiem co mam o niej napisać więcej. 
Bo w sumie wszystko widzicie na zdjęciach. 

Wszystko na tych zdjęciach jest widoczne. 
Kolorystyka, piękne pastelowe barwy. 

Ale przejdziemy do nazw kolorów i swatchy. 


Każdy kolor ma swoją niepowtarzalną nazwę. 
Jeżeli chodzi o mnie to mam swoich faworytów tutaj. 
Ale zapraszam Was na pokaz kolorków. 



 CAROUSEL
♥  SHOOT-THE-CHUTES
 LOOP-THE-LOOP
 FERRIS WHEEL
♥  TWISTER
♥  TEACUPS


♥  HIT-THE-BELL
♥  SWING BOATS
 HOOK-A-DUCK
♥  HILTER SKELTER
♥  DODGEMS
♥  HALL-OF-MIRRORS


Jak widzicie Cienie wyglądają cudownie. 
Są piękne kolorowe pastelowe i idealne na lato. 
Paletką wykonamy makijaż letni. 
Delikatny, pastelowy. 

Ja do tej paletki mam kilka planów.
Bo widząc te piękne kolorki jestem pełna weny i inspiracji. 
Więc szkoda by było to zmarnować. 
Więc wyczekujcie makijażu z użyciem tych cieni.

Paletka jest piękna. 
I napigmentowana
Niestety jeżeli chodzi o makijaż 
To te cienie są praktycznie mało widoczne. 
Cienie są bardzo delikatne. 
I podczas nakładania ich tracą swój pigment i kolor. 
Nie wiem jak byłoby gdyby były nakładane na białą bazę. 

Nie chciałam wam robić tutaj długiej recenzji.
Bo tylko raz testowałam te cienie. 
I Tak na pierwszy rzut oka po prostu na oku tracą kolor. 

Jeżeli przetestuję ją jeszcze bardziej. 
To oczywiście dam wam znać. 
Zrobię makijaż. 

Osobiście Paletka strasznie mi się podoba. 
Bo ma piękne kolorki.
Takie idealne na lato.
Ale niestety z wyglądem na oczkach jest troszkę słabo.
Albo ja coś źle robiłam.

Piszcie jak wam podoba się nowa paletka firmy Sleek. 
Zachęcam was do komentowania. 
Oraz do obserwowania mojego bloga.
Pozdrawiam i Całuję 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pod względem kolorów jest cudowna ale na oczkach wypada marnie :|

      Usuń
  2. Przepiękne kolorki :) Zapraszam do komentowania i obserwowania: www.rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń