Dzienny Mocniejszy Makijaż - Zoeva



Witajcie
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną makijażową propozycją
Moja propozycja mocniejszego makijażu dziennego. 
Zachowana w kolorach brązu, złota i różu. 
Podkreślający oko. 

Tak jak pisałam wyżej. 
Przychodzę do was z propozycją makijażu dziennego 
w brązach czyli typowo dzienny. 
Wydaje mi się, że fajna będzie to też propozycja ślubna.

Makijaż jest podkreślający.
I w kolorystyce dziennej. 
Wydaje mi się, że większość panien młodych wybiera takie kolorki do swojego ślubnego. 

OCZY 

Paletki Zoeva - En Taupe oraz Naturally Yours
Cienie: 
HANDMADE, GALLERY, SLOW DANCE, CASUAL ELEGANCE, FIRST LOVE
Tusz
Benefit - They're real 

BRWI

Paletka Gosh - Oraz najciemniejszy z niej cień. 
Catrice - eyebrow filler żel 
Maybelline Brow Drama - Transparent



Piszcie jak wam podoba się ten makijaż. 
Do wykonania go użyłam również taśmy klejącej którą przykleiłam w zewnętrznym kąciku oka. 
By oko nabrało fajnego ostrego kształtu. 

Sam makijaż jest delikatny ale podkreślający. 
Powiedziałabym, że jest mocniejszą dzienną propozycją. 

Zachęcam do komentowania 
 oraz do obserwowania mojego bloga. 

Pozdrawiam i Całuję 

2 komentarze: