Hybrydy Semilac - Kolejne próby

Hejka!

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnymi postami paznokciowymi. 
Przygotowałam dla was kilka zdjęć moich ostatnich prac, które miałam okazję wykonać. 

I również chciałabym poprosić Was o pomoc. 
Wiec zachęcam do przeczytania tego postu.
Tak jak pisałam wyżej przychodzę do was z nowymi pazurkami.
pokażę Wam znowu kilka zdjęc dosłownie aż 3. 
Miałam ostatnio okazję robić paznokcie i pstrykłam sobie fotkę telefonem. 

A jeżeli chodzi o prośbę do Was 
To mam w sumie pytanie, prośbę o pomoc. 
A jeżeli post ten będzie czytał expert semilaca. 
To również bardzo proszę o pomoc. 

Jeżeli któraś z was robi hybrydy. 
Sobie, znajomym itd. itd. 

Możecie mi powiedzieć jak pracować z tą hybrydą by starać się nie zalewać skórek? 
Serio próbowałam już wszystkiego. 
Coraz lepiej mi to idzie. Mam taką nadzieję. 
Jeszcze muszę tylko popracować nad kształtem paznokci. 
I lepszym ich przygotowaniem. 

Ale ja się dopiero uczę więc myślę, że zostanie mi to wybaczone. 

Moje ostatnie prace 

  (Na zdjęciu wyżej, dziewczyna kompletnie nie chciała wyrównać paznokci do jednej wielkości)




Z paznokci jestem mega zadowolona. 

Jednak jak widzicie na samych zdjęciach. 
W oczy rzucają się skórki i kształt.
Zalane skórki i kształt paznokcia to dla mnie dramat.
Nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. 
By miało to ręce i nogi. 

Plusem jest to, że przynajmniej te paznokcie utrzymują się dobrze ponad 2 tygodnie. 
A po 2 tygodniach jest mega wielki odrost. 

Jeżeli macie jakieś sprawdzone sposoby. 
To bardzo was proszę o pomoc w komentarzach. 
Za każdą pomoc z góry bardzo dziękuję. 

Pozdrawiam i Całuję 

2 komentarze:

  1. Wykonuję hybrydy sobie już od października i także mam lakiery z semilaca, a moim sposobem na niezalanie skórek jest wytarcie pędzelka z nadmiaru lakieru, zrobienie kropeczki na środku płytki paznokcia i delikatnym ruchem "pcham" lakier w kierunku skórek i rzadko zdarza mi się zalać skórki :) pamiętaj, że praktyka czyni mistrza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też używam semilaczków i maluję paznokcie identycznym sposobem jak koleżanka xolcza, nie wiem czy jest jakiś lepszy ale u mnie bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń