♥ Kreska z Akcentem - Czyli kreska w niecodziennej odsłonie. ♥


Witajcie. 
Dzisiaj zapraszam Was na makijaż. 
Nie na jedną ale na dwie propozycje. 
Dość odważne makijażu dziennego. 
Czyli kreska z niecodziennym akcentem. 

Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was propozycję dzienną
Kreska jednak jest idealnym makijażem na dzień. 
I jeżeli mamy swoje sposoby, to robienie jej jest banalne. 

W tym momencie kiedy ja znalazłam swój świetny sposób na kreski. 
Robię je szybko i przede wszystkim wychodzą one nieziemsko. 
Przynajmniej mi bardzo ale to bardzo się podobają. 

Jednak od dłuższego czasu zwykła kreska stała się dla mnie nudna.
Dlatego postanowiłam, że wykonam dla Was 2 makijaże. 
Dwie moje propozycje dzienne. 
Na kreskę z akcentem na dolnej powiece. 

Nie lubię robić na dzień makijaży typu podwójna kreska na górnej powiece. 
Wolę moją kreskę zrobić w sposób całkowicie inny. 
Czyli banalnie prosty. 
A dodatkowo nadać mu swojego charakterku poprzez dodanie czegoś na dolną powiekę. 

OCZY 

Kreska - Eyeliner Essence
Paletka Enchanted Forest Sleek 
Cień - ANASTASIA
Tusz - YVES ROCHER Mascara
Biała kredka

BRWI

Freedom pomade - Taupe
Żel - Catrice eyebrow filler 



OCZY 

Kreska - Essence  Eyeliner
Paletka Calm Before The Storm 
Cień - PACIFIC, Puder Rimmel i w wewnętrznym kąciku cień STARBOARD
Tusz - YVES ROCHER Mascara
Biała kredka

BRWI

Freedom pomade - Taupe
Żel - Catrice eyebrow filler 




Piszcie jak wam podoba się taki makijaż.
Czyli kreska w innej odsłonie. 
I czy może też czasami taką robicie może w innej kolorystyce. 
Np z brązem alboo szarością. 
A może podkreślacie dolną powiekę czernią 

Pozdrawiam i Całuję 






1 komentarz:

  1. Świetny efekt! Dodaję do obserwowanych - jestem pod wrażeniem twoich makijaży! :)

    OdpowiedzUsuń