Like A Dream - ShinyBox


Witajcie. 
Dzisiaj zapraszam was na pudełeczko SHINYBOX.

Zapraszam. 




Paczuszka od SHINYBOX. 
Ja uciekam przedłużyć moja subskrypcję a was gorąco zapraszam na tego posta. 

Jeżeli jesteście zainteresowane kupnem takiego pudełeczka 
To gorąco was zapraszam TUTAJ!

Pierwszym produktem który znalazłam w pudełeczku były tabletki 



Tabletki Vitotal dla kobiet 
Czyli zwykłe witaminy w jednej tabletce. 

Opracowany dla kobiet zestaw witamin i minerałów wzbogacony Luteiną, L-cysteiną, L-metoniną, liopenem, hydrolizatem białek kolagenowych oraz wyciągami z ziela skrzypu polnego i nasion winogron. W każdym opakowaniu znajduje się kod, który umożliwi bezpłatne pobranie audiobooka.

Cena 23 zł za opakowanie 30 tabletek

Jeżeli chodzi o tabletki to chętnie je spróbuję. 
Chociaż nie zmieniłam zdania co do tabletek w pudełeczkach beauty.

Ale bardziej cieszy mnie audiobook. 
Który sobie pobrałam. 
Do wyboru miałam 6 audiobooków. 
Wybraam sobie Jedenaście minut. 
Czyli audiobooka książki Paulo Coelho 
Mojego ukochanego autora książek.

Z tego kodu do audioteki cieszę się najbardziej <3

W pudełeczku znalazł się również produkt marki Stenders z lini owocowej. 
Krem do rąk o zapachu żurawiny lub borówki. 
U mnie znalazł się akurat ten o zapachu borówki. 
Miałam okazję już go nałożyć na rączki. 

Pachnie cudownie, opakowanie jest urocze. 
ogólnie uwielbiam i kocham. 
Szkoda tylko, że jest go tak mało. 


Odżywka do włosów kręconych z chmielem 

Marka O'HERBAL powstała z myślą o osobach pragnących żyć w zgodzie z naturą. 
Jej misją jest tworzenie kosmetyków pomagających utrzymać włosy w doskonałej kondycji.
Dlatego cała seria bazuje na składnikach pochodzenia roślinnego, których dobroczynne właściwości znane są ludzkości od wieków. W zestawe znajdują się wymiennie szampon lub odżywka

Cena 5 zł za 75 ml
Otrzymaliśmy Travel size

U mnie pewnie ta odżywka  się nie sprawdzi. 
Ale przetestuję. 
Dlaczego od razu twierdzę, że u mnie się nie sprawdzi? 
Mam ciężkie włosy, które po użyciu odżywki czy maski. 
Są później oklapnięte jak u jamnika. 

Bardziej pewnie ucieszyłabym się z tego szamponu do włosów. 
Bo wiecznie mi go brakuje.



Biały Jeleń - Kremowy żel pod prysznic.

Zawierają naturalne i łagodne składniki myjące, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszeniem. Kremowa formuła oparta na delikatnych surowcach optymalnie nawilża i pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku. Posiada pH przyjazne dla skóry. Przepadane dermatologicznie dla osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii.
Nie zawierają parabenów, barwników i SLES-u

Cena 10 zł za 250 ml.
Pełen produkt. 

Żel ten dla mnie pachnie jakimś męskim babcinym perfum.
I w sumie raczej tylko tyle o nim. 
Nie testowałam go bo mam w użytku 3 żele z pudełek. 
Więc on idzie jako kolejny do kolejki.

Shiny Błagam więcej kolorówki! :)



Intensywnie nawilżający krem na dzień 

Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra.
Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. 
Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie.

Cena 30 zł za 50 ml. 
Pełen produkt. 

Z tego kremu bardzo się cieszę. 
Szczególnie, że mój ukochany ukochaniec z ziajki własnie się kończy i dotyka dna. 
Więc z niecierpliwością czekam by zacząc używać tego produktu. po którym jak twierdzi producent a raczej ulotka z pudełeczka shinybox moja skóra ma być oh i ah. 
Jestem ciekawa czy na prawdę tak będzie.
Po pierwszym wrażeniu krem wygląda na bardzo treściwy. 
A skóra na znacznie bardziej nawilżoną. 
Dodatkowo zobaczę jak ten krem spisuje się pod makijażem 



Oleje świata balsam na suche miejsca 3w1

Balsamy 3w1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficnych i wymagających miejsc na skórze. Dzięi specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki. Takie ja masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą twój naskórek. 

cena 7 zł za 10 gram. 
Pełen produkt.

Posiadam już 3 takie balsamy. 

Pomarańczowy i właśnie ten z olejem jakimś tam. 
Jeżeli ktoś ma problem z bardzo suchymi ustami. 
To ten produkt jest cudowny. 
U mnie przy bardzo mocnej suchości ust w zimie. 
Poradził sobie lepiej niż balsam tisane którego również uwielbiam. 

Jak widzicie to juz koniec produktów w tym pudełeczku 
Pudełeczko oceniam  4/6

Jest dobrze ale mogłoby być lepiej. 

A wy co sądzicie o tym pudełeczku? 
Przypadło wam do gustu? 
Mi mega podoba się jego szata graficzna, która po prostu bosko wygląda. 

Pozdrawiam i całuję 



1 komentarz:

  1. Krem do rąk musi mieć piękny zapach!:) chętnie się skusze na balsam z Joanny na bazie olejów:)

    OdpowiedzUsuń