♥♥ Pierwsze przedłużane hybrydy ♥♥

Witajcie. 

Dzisiaj zapraszam was na kolejny post z serii Paznokciowo. 
Dzisiaj troszkę o moim pierwszym przedłużaniu. 
I ogólnie o kolorkach które użyłam przy malowaniu.

Tak postanowiłam sobie po raz pierwszy przedłużyć paznokcie. 
I chyba na tym punkcie przepadłam. 

Zakochałam się w moich paznokciach. 
Wiedząc, że są one długie i w sumie nawet w miarę fajnie wyglądają. 

Zdjęcia są lekko przerobione. 
Nie wiem w sumie dlaczego. 
Ale są i w sumie mogę was za to przeprosić. 

Dodatkowo wybaczcie, za stan moich em palców. 
Ale zrobiłam sobie dodatkowo małe ała ała si si. 

Ale no nawet najlepszym się zdarza.

Do moich paznokci przedłużanych. 
Użyłam szablonów. 
I przedłużałam je na semilac Hardi Clear. 
Czyli na produkcie semilaca. 
Który jest w kolorze przeźroczystym. 
Produkt dla mnie idealny. 

Kolorki które użyłam na moich pazurkach


Róż ze złotem. 
Złoto nakładałam na białą bazę bo takie solo nie za bardzo mi podchodziło. 

A same pazurki wyglądają tak. 
Delikatnie zalałam sobie skórki. 
I wiem,  że kształt też powinien być ciutkę inny. 
Ale w sumie i tak mi się podoba. 


Pazurki przedłużane bardzo wpadły w moje gusta. 
Niestety po 2 tygodniach musiałam już je ściągnąć bo miałam mega duży odrost. 
I nie ładnie to już wyglądało. 
Niestety zauważyłam, że strasznie kiepsko moje paznokcie czują się po hybrydach. 
Są zniszczone, bardzo cienkie i łamliwe.  
Przy większym nacisku centralnie wyginają się w każdą stronę. 

Dlatego też stwierdziłam, że muszę moim paznokciom dać trochę odpoczynku 
I zrobić im kurację odżywczą. 
Czyli jakiś dobry lakier wzmacniający. 
I regenerujący płytkę paznokcia. 
Dodatkowo też muszę zadbać o moje skórki, które wołają o pomstę do nieba. 

Piszcie jak wam podoba się mój pierwszy raz z przedłużaniem. 
Czyli moje dłuższe paznokcie. 
I jak wam się podobają kolorki które ze sobą połączyłam.

Ja w tych kolorkach jestem mega zakochana. 
Pięknie wyglądają połączone razem. 

Pozdrawiam i Całuję 

6 komentarzy:

  1. Ja też zawsze daje pazurkom odpocząć po hybrydzie :)
    Ślicznie kolorki dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie też zamierzam to teraz robić. Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Właśnie dlatego boję się używać hybryd, już nawet teraz są miękkie a nie chciałabym pogorszyć ich stanu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bałam. Ale teraz nie zamieniłabym ich na nic innego. Zwykłe lakiery poszły do kosza. Jedynie co zostało to odżywki.

      Usuń