Rose Golden - Zoeva | RECENZJA

CZEŚĆ! 

Przychodzę do was z kolejną recenzją. 
Chociaż przyznam, że bardzo tęskno mi za makijażami. 
Ale mam nadzieję, że z chwilą wolnego czasu i takie posty pojawią się na blogu. 

Dzisiaj kolejna recenzja produktu firmy ZOEVA
Zapraszam. 

Przejdę może do opakowania.
Szata graficzna powala na kolana.
Paletka w kolorze bardzo ciepłego brązu.
Z pięknymi akcentami wykonanymi w kolorze różowego złota.


Paletka Rose Golden to piękna paletka w ciepłej tonacji.
Posiada więcej cieni metalicznych niż tych matowych 
Bo dokładnie w gamie kolorystycznej tej paletki znajdziemy 3 matowe cienie i 7 metali. 
Kolejny raz powiem o opakowaniu, które mnie osobiście najbardziej urzekło. 
Opakowanie jest w pięknym kolorze. 
A sam napis jest w kolorku różowego złota. 
I taka też jest kolorystyka tej paletki. 

Czyli firma zoeva bardzo mocno nawiązała nazwą i opakowaniem do samych kolorów. 


Zacznę może od Cieni. 
Ponieważ tak jak w każdej takiej paletce.
Cienie mają świetną pigmentacje. 

Ogólnie cała paletka zachowana jest w tym klimacie Rose Golden. 
Cienie również posiadają swoje unikatowe nazwy. 

Żałuję tylko, że nie ma tutaj kolorku takiego zgaszonego różu w matowym odcieniu. 
Który byłby idealny do podkreślania rozcierania. 
Do jeszcze większego ocieplania makijażu. 

Mam nadzieję, że makijaże które wykonam tą paletką przypadną wam do gustu. 

Przejdę może do prezentacji cieni, które znajdują się w tej paletce. 

Zapraszam!


LUSTER- Matowy cień
REFLECTIVE ELEGANCE - Perła
COPPER IS KING - Perła
SHINING BRIGHT - Perła
RUSTY PETALS - Perła



FOIL - Perła
JUST A ROSE - Perła 
GOLDEN RULE - Perła 
HARMONY - Mat
WONDER FULL - Mat. 

Jak widzicie, tak jak pisałam w paletce głównie królują perłowe cienie.
Cienie metaliczne jedynie są tutaj 3 maty ale w bardzo uniwersalnych kolorach. 
Co oczywiście jest plusem. 
Ale jak to zawsze ja muszę trochę marudzić. 
Brakuje mi tutaj chłodniejszego brązu oraz takiego zgaszonego różu w macie. 

I to byłoby na tyle jeżeli chodzi o paletkę zoeva. 

Paletkę możecie zakupić Mintishop.pl
Link do samej paletki  ROSE GOLDEN

Cena takiej paletki to 89.90

Jeżeli paletka wam się podoba to oczywiście zostawcie komentarz. 
Jeżeli posiadacie tą paletkę równiez mi o tym napiszcie. 
I oczywiście powiedzcie w komentarzu co o niej sądzicie. 
I jakie jest wasze zdanie na jej temat.

Pozdrawiam i Całuję

2 komentarze: