✎ Rodeo Belle | Recenzja Zoeva ☜

RODEO BELLE
Paletka, której przedstawiać wam nie muszę.
Dzisiaj zapraszam was na recenzję paletki firmy Zoeva.
Rodeo Belle - Enjoy your show..

Paletkę możecie znaleźć w sklepie internetowym MintiShop.pl
Link do paletki Rodeo Belle: LINK DO PALETKI
WYJĄTKOWA PALETA 10 CIENI INSPIROWANA ŚWIATEM DZIKIEGO ZACHODU.  KOMPOZYCJA BRĄZÓW, INTENSYWNEJ ZIELENI I RADOSNEGO RÓŻU. 

Paletka prezentuje się pięknie jak na zdjęciu wyżej.
Idealna szata graficzna, z pięknymi detalami.
Całość jest po prostu piękna i magiczna. 

Zoeva przy tworzeniu tej paletki inspirowała się dzikim zachodem. 
Więc przyznam, że bardzo ciekawe. 



Kolory są piękne, mają cudowną pigmentacje. 
Co oczywiście wpływa na korzyść tej paletki . 
W sumie każda paletka tej firmy ma genialną pigmentacje. 
O czym same zdążyłyście się już pewnie przekonać. 
A jeżeli nie to zachęcam was do zerknięcia w poprzednie recenzje paletek tej firmy. 

W palecie znajdziemy 4 matowe cienie, 4 perłowe i 2 z drobinkami. 

Kolorki są pięknie skomponowane, i idealne na każdą okazję. 
Da się z nich wyczarować wiele makijaży. 
Wieczorowe, dzienne z akcentem. 
Po prostu ta paletka jest bardzo dobrze skomponowana. 


EARLY SUNRISE - MAT
REDEO READY - MAT
CACTUS FLOWER - MAT
WESTERN DIVA - MAT Z DROBINKAMI
BANG BANG - PERŁA 



YEE HAW! - PERŁA
HOT WIND - PERŁA
SMOKING GUN - PERŁA
DAY MONEY - MAT
DEADSHOT - MAT Z DROBINKAMI

A więc to byłoby na tyle w dzisiejszym poście. 
Kilka słów ode mnie również wam przedstawie na temat tej paletki. 
Paletka jest piękna o orginalnej gamie kolorystycznej. 
To co najbardziej mi sie podoba w paletkach zoeva, że kolory się nie powtarzają.
Cienie są mocno napigmentowane, mają mocne kolory, idealne barwy. 
Świetnie pracują z pędzlami, palcami, pacynkami czy innymi aplikatorami. 

Cena palety ja wiecie jest bardzo wysoka, ale paletka jest warta tej ceny. 
Jak każda z palet zoeva, a ich cena to 89.90

Mam nadzieję, że znajdę w końcu więcej czasu by trochę popisać. 
Mam wiele rzeczy które chciałabym wam pokazać. 

Szykuję się teraz na zmianę całkowicie organizacji moich kosmetyków. 
Mam chęć kupienia dużej komody i poukładania moich dzieciaków w niej. 
Dzięki czemu będę wiedziała co jeszcze mogę wam pokazać na blogu. 
Bo w kufrze mam już wszystko tak upchane, ze kompletnie nie umiem się połapać co jak i gdzie.
A kosmetyków przybywa, oj przybywa...

Marzył mi się alex lecz niestety marzenia zostaną spełnione kiedyś kiedyś. 
na chwilę obecną to co planuję powinno bardziej wypalić i jest bardziej realne.

Zachęcam was do komentowania, i obserwowania mojego bloga by być na bieżąco z nowościami. 

Piszcie jak wam podoba się paletka Zoeva Rodeo Belle. 
Czy przypadła wam kolorystycznie do gustu. 
Czy skusiłybyście się na tą paletkę. 

Pozdrawiam i Całuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz