✎ Love is a story | Recenzja Zoeva ☜

Witajcie. 

Dzisiaj post bardzo romantyczny, ponieważ skupimy się na paletce. 
Paletce która mówi nam o historii miłości. 

Tak dokładniej dzisiaj skupimy się na paletce firmy ZOEVA
Love is a story - Forgive quickly. Kiss slowly. Love truly.

Zapraszam do dalszego postu.
Paletka inspirowana jest gwiazdami srebrnego ekranu lat 60.
Ogólnie bardzo tematyczna. 

Paletkę jak zwykle możecie znaleźć w sklepie internetowym Mintishop.pl
Link do paletki KLIK

Cena paletki to 89.90 zł. 
W paletce znajduje się 10 cieni.


Dobra przejdźmy do najważniejszego czyli do paletki. 

Jak zwykle nic sie nie zmienia wiec będę się powtarzać. 
Przyjemne opakowanie mocna twarda okładka. 
Piękna grafika, paletka tworzy spójną całość. 

w paletce znajduje się 10 kolorków. 
O cudownej pigmentacji, i pięknej gamie kolorystycznej. 

Motywem przewodnim a raczej inspiracją są gwiazdy ekranu w latach 60. 

Ciekawe... Ciekawe..


Jak zwykle włączy mi się małe wybrzydzanie. 
Lusterko - Coś czego osobiście mi brakuje w paletkach zoeva...

Przechodząc jeszcze do opakowania. 
Po otwarciu paletki widzimy piękny tekst. 
Forgive quickly. Kiss slowly. Love truly. - Wybaczaj szybko. Całuj Wolno, Kochaj Prawdziwie.
Poprawcie moje tłumaczenie w razie problemów. 

Oczywiście ukazują się również naszym oczom cienie. 
Które mają piękną kolorystykę. 
Bardzo mocną, romantyczną oraz dość odważną. 

Bardzo mi się podoba ta kolorystyka. 

Przyjrzyjmy się tym kolorkom z bliska


I od razu po tym przejdziemy sobie do swatchy. 

Ponieważ to zawsze one są najważniejsze w  poście z tych  recenzji. 
Przynajmniej jak ja ich szukam to zawsze patrzę na swatche. 

Więc bez zbędnego pitolenia zapraszam. 

(nie wiem dlaczego tak kiepsko wyszło to zdjęcie... Przepraszam za nie)

FILM STAR ☞ MATOWY CIELAK
AFFAIR ☞  PERŁA
PAST ROMANCE ☞ MAT Z DROBINKAMI
MAN WITH A PLAN ☞ PERŁA
LADYLIKE ☞ MAT


OVER YOU ☞ MAT
LITTLE KISS ☞ PERŁA
OLD FASHIONED ☞ PERŁA
FLIRT ☞ MAT
MYSTERY DATE ☞ PERŁA

Więc jak widzicie tak prezentuję się cała paletka love is a story i swatche. 
Mi osobiście bardzo przypadła ona do gustu. 
Ze względu na cienie, wygląd i ogólnie całą spójność. 
Jest genialna. 

Mam nadzieję, że w końcu znajdę trochę weny twórczej i przygotuję dla was jakieś makijaże.
Z tą paletką i użyciem innych paletek zoeva. 

Wiem, że wieczne recenzje też powolutku zaczną się nudzić. 
Pomimo, że sprawiają mi mnóstwo radości.
Ale paletki Zoeva już powoli mi się kończą. 
Wiec do końca zostały mi tylko dwie i myślę, że przyjdzie czas na jakiś post podsumowujący. 

Piszcie jak wam się podobają te posty z recenzjami tych paletek. 
Czy znalazłyście jakiegoś swojego ulubieńca. 
Czy moje recenzje przydały albo przydają Wam się w wyborach. 

Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga by być na bieżąco.

Dodatkowo zerknijcie na mojego facebooka i instagrama. 
Linki macie na pasku obok. Wystarczy kliknąć. 

Zazwyczaj tam pojawiają się powiadomienia, o nowych postach.

Pozdrawiam i Całuję!

3 komentarze:

  1. Paleta wygląda bardzo ładnie i faktycznie pigmentacja jest świetna :)
    Jednak w moim przypadku - miłośniczki ultra delikatnych makijaży oczu, nie wszystkie cienie byłyby wykorzystywane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna paletka , orginalne kolory widać , że fajnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory kompletnie nie dla mnie... za to wiele paletek Zoevy baardzo mi sie podoba i zastanawiam się która zamówić :)

    OdpowiedzUsuń