Nordic Skies - Sleek | Recenzja 💜

Cześć. 

Witam serdecznie po kilku miesiącach nieobecności. 
W końcu wracam mam nadzieję, że tym razem na dłużej. 
Zapraszam do dalszej części postu.
Od dłuższego czasu na blogu z mojej strony była cisza.
Niestety praca i obowiązki pochłonęły mój czas całkowicie. 
Przez ostatnie 2 miesiące miałam też kilka bardzo przykrych sytuacji. 
Ale już na szczęście wszystko się stabilizuje i wraca do normy. 

A ja wracam z mega wielkim powerem na bloga. 

Postanowiłam, że zrobię dla was dziś recenzję. 
I będzie to recenzja paletki sleeka Nordic Skies. 

Paletkę zakupiłam na Kosmetykomania.pl
Link do paletki Nordic Skies

Paletka kosztuje 39.90


Jak zawsze zacznę od opakowania. 
Czarne klasyczne matowe z błyszczącym logiem firmy sleek. 
Sama paletka należy do edycji limitowanej. 

Paletka posiada 12 cieni o wykończeniu matowym satynowym oraz perłowym/metalicznym. 
Cienie mają spoko pigmentacje. 
Gramatura jednego cienia wynosi 1.1g. 
Nie jest to dużo ale jak za paletkę o takiej cenie i jakości to jest okej.

W zestawie paletki znajdziemy dodatkowo lusterko. 
Lusterko jest duże i damy rade wykonać przy jego pomocy makijaż 
Oraz dwustronny aplikator do cieni. 

Co jest bardzo ważne a na co sporo osób zwraca uwagę. 
Paletki sleeka nie są testowane na zwierzętach. 

Przechodząc jeszcze do cieni. 
W paletce znajdziemy 
4 cienie matowe 
3 perłowe 
5 metalicznych. 

Paletka w swojej gamie kolorystycznej posiada jasne naturalne odcienie 
brązy i odcienie przechodzące w fiolet, korale, niebieskości, zielenie. 
Paletką wykonamy makijaż dzienny jak i makijaże dzienne z akcentem 
wykonamy nią również makijaż wieczorowy w brązach.
Bądź szalony makijaż na letnią imprezkę. 


Paletka ma dość również pastelowe wykończenie.
Kolorki są lekkie, modne i ciekawie dobrane. 

Możemy nią wykonać świetne propozycje makijażu. 

Brakuje mi tutaj jedynie matowego beżu takiego o potraktowania powieki przed rozcieraniem. 
To jest delikatny minus tej paletki.
Ale jest to minus do przejścia. Wystarczy nam puder, bądź jakiś pojedyńczy cien w takim kolorze.

Przejdziemy sobie do kolorków. 
Do przedstawienia ich. 

Przypominam od razu, że cienie nakładane są bez żadnej bazy. 
Są nakładane na sucho od razu na skórę. 
Skóra nie jest niczym balsamowana. 
Nie chciałam podbijać dodatkowo koloru. 

Ale po użyciu bazy cienie są bardziej napigmentowane. 


ESKIMO KISS - Metaliczna szarość
MOONSHINE - Metaliczna Vanilia/beż
POLAR NIGHT - Matowy ciemny brąz
CRYSTALLISED - Perłowy/satynowy niebieski/zielony
FIRST LIGHT - Matowa brzoskwinia. 
PURPLE HAZE - Perłowy fiolet


OCEAN MIST - Metaliczna zieleń
SUPERNOVA - Metaliczny koral
SKI BREEZE - Fioletowo szary matowy brąz.
ROSE GLOW - Metaliczny różowy (który tutaj nie jest widoczny)
ECLIPSE - Matowy ciepły brąz
BLUE MOON - Perłowy szary wpadający w niebieski. 


Odcienie są bardzo ciekawe i oryginalne.
Przyznam, że dawno w żadnej paletce nie widziałam takich ciekawych barw. 
W opakowaniu wyglądają inaczej a na powiece w zalezności od światła wyglądają inaczej. 
bardzo ciekawa paletka. 

Fajna dla osób które chcą sobie poszaleć z kolorystyką. 
Znajdzie się też coś dziennego dla osób które nie chca nie wiadomo czego. 
Brązy są + Dodatkowo kolorki do akcentowania. 

A zawsze na jakiś ciekawy wypad ze znajomymi czy impreze mozna poszaleć z kolorkami. 

Nie wiem jak wam ale mi ta paletka w ostatnim miesiącu bardzo przypadła do gustu. 
Jest takim moim małym ideałem i odkryciem. 
Posiada kolory którymi zrobię makijaż i dodatkowo coś co kocham, czyli dodam kolorku. 
Ożywię te brązy w sposób bardzo delikatny bez zbędnego szaleństwa. 

Paletka jest moim strzałem w dziesiątkę. 

U mnie akurat istnieje ten problem, że posiadam sporo palet i ciężko mi ustać przy jednej. 
Więc ta paletka jest takim wyjątkiem przy którym zostałam i używam częściej niż raz na jakiś czas. 

Piszcie w komentarzu co sądzicie na temat tej paletki 
Posiadacie ją a może chciałybyście posiadać? 
Czy przypadły wam do gustu te kolorki.
Czy postawiłybyście na taką paletkę, która jest z takimi odcieniemi i kolorami? 

Dziękuję wam za uwage. 
Buziaki Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz